- Pościel dla dzieci 2-częściowa bawełniana 135x100 - mini gwiazdki szare na białym tle
- Dwustronna pościel dla dzieci 2-częściowa bawełniana - gwiazdy szaro-różowe
- Dwustronna pościel dla dzieci 2-częściowa bawełniana - zajączki miętowe
- Dwustronna pościel dla niemowląt 2-częściowa bawełniana - chmurki szare/różowy
- Pościel dla dzieci 2-częściowa bawełniana135x100 cm- chmurki szare
- Dwustronna pościel dla dzieci 2-częściowa bawełniana - króliczki niebieskie/szary
- Dwustronna pościel dla dzieci 2-częściowa bawełniana - pandy szare
- Pościel dla dzieci 2-częściowa bawełniana 135x100 cm - autka retro
- Pościel dla dzieci 2-częściowa bawełniana 135x100 cm - flamingi koralowe
- Pościel dla dzieci 2-częściowa bawełniana 135x100 cm- peonie różowe
Dropshipping
Realizujemy dropshipping (czyli wysyłki towarów z naszego magazynu bezpośrednio do Państwa klientów) do wszystkich krajów Unii Europejskiej, a także do Szwajcarii i Norwegii. W przypadku innych krajów - prosimy wcześniej wysłać do nas zapytanie. Rozwiązanie takie oszczędza Wam problemu związanego z magazynowaniem produktów, pakowaniem i wysyłaniem paczek, oszczędzacie czas i pieniądze. Przesyłki są wysyłane przez nas prosto do Waszego klienta.
Wysyłki dropshipping realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, INPOST lub Pocztą Polską (w zależności od kraju przeznaczenia).
W przypadku składania zamówień dropshipping należy w zamówieniu podać dokładne dane Waszego klienta, w tym także numer telefonu (aby w razie problemów z doręczeniem przesyłki kurier mógł łatwo skontaktować się bezpośrednio z Waszym klientem).
Nasza usługa gwarantuje: skompletowanie nawet małego zamówienia zgodnie ze zleceniem, spakowanie, sfotografowanie zawartości, wprowadzenie paczki do systemu firmy kurierskiej i nadanie przesyłki bezpośrednio do Waszego klienta.
Możecie także przesłać do nas dowolne druki promocyjne i inne materiały reklamowe, które także mogą być załączone do przesyłki. W momencie nadania paczki otrzymujecie Państwo od nas informację o wysyłce do konkretnego klienta i numer paczki.
Wszystko co musicie Państwo zrobić to: poinformować swojego klienta o wysyłce zamówienia i planowanym momencie doręczenia oraz śledzić w systemie firmy kurierskiej, czy nie ma jakiś problemów z doręczeniem paczki. Musicie także poinformować klienta, aby sprawdził w momencie odbioru, czy przesyłka nie jest uszkodzona, oraz tego samego dnia - czy przesyłka jest kompletna i nie ma ukrytych uszkodzeń.
Każda paczka wysyłana przez nas w ramach usługi dropshipping jest oznaczona niepowtarzalnym numerem seryjnym, jej zawartość jest sfotografowana i opisana. W przypadku zgłoszenia braków lub niezgodności w paczce należy podać numer seryjny paczki. Wtedy sprawdzamy zdjęcia dokumentujące zawartość. Jeśli rzeczywiście jakiegoś elementu nie widać na zdjęciu - wysyłamy brak na własny koszt. Jeśli brakujący element jest widoczny na zdjęciu - taką reklamację odrzucamy.
Nie pobieramy żadnych dodatkowy opłat za wysyłki dropshipping.
Nie przyjmujemy zwrotów konsumenckich.