Strona głównaDropshipping
...jest pusty

Kontakt z nami
 

W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Waszej dyspozycji:
Tel:  +48 77 482 00 75  Fax: +48 77 482 00 76
info@peximgroup.eu

dzial_sprzedazy
Dział sprzedaży- kontakt:
Zapisz
Dropshipping

Realizujemy dropshipping (czyli wysyłki towarów z naszego magazynu bezpośrednio do Państwa klientów) do wszystkich krajów Unii Europejskiej, a także do Szwajcarii i Norwegii. W przypadku innych krajów - prosimy wcześniej wysłać do nas zapytanie. Rozwiązanie takie oszczędza Wam problemu związanego z magazynowaniem produktów, pakowaniem i wysyłaniem paczek, oszczędzacie czas i pieniądze. Przesyłki są wysyłane przez nas prosto do Waszego klienta.

Wysyłki dropshipping realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub Pocztą Polską (w zależności od kraju przeznaczenia).
W przypadku składania zamówień dropshipping należy w zamówieniu podać dokładne dane Waszego klienta, w tym także numer telefonu (aby w razie problemów z doręczeniem przesyłki kurier mógł łatwo skontaktować się bezpośrednio z Waszym klientem).
Nasza usługa gwarantuje: skompletowanie nawet małego zamówienia zgodnie ze zleceniem, spakowanie, sfotografowanie zawartości, wprowadzenie paczki do systemu firmy kurierskiej i nadanie przesyłki bezpośrednio do Waszego klienta. Ponadto na każdej paczce, przy naklejce z adresem klienta, znajduje się kolorowa naklejka z nazwą waszego sklepu, aby klient w momencie odbioru wiedział, że jest to przesyłka od Was. Dodatkowo - do przesyłki możemy dołączyć wydrukowaną Waszą fakturę - należy nam ją przesłać mailem, wydrukujemy i załączymy do dokumentacji przesyłki (w przeźroczystej foliowej kopercie pod naklejką adresową). Możecie także przesłać do nas dowolne druki promocyjne i inne materiały reklamowe, które także mogą być załączone do przesyłki. W momencie nadania paczki otrzymujecie Państwo od nas informację o wysyłce do konkretnego klienta i numer paczki.
Wszystko co musicie Państwo zrobić to: poinformować swojego klienta o wysyłce zamówienia i planowanym momencie doręczenia oraz śledzić w systemie firmy kurierskiej, czy nie ma jakiś problemów z doręczeniem paczki. Musicie także poinformować klienta, aby sprawdził w momencie odbioru, czy przesyłka nie jest uszkodzona, oraz tego samego dnia - czy przesyłka jest kompletna i nie ma ukrytych uszkodzeń.
Każda paczka wysyłana przez nas w ramach usługi dropshipping jest oznaczona niepowtarzalnym numerem seryjnym, jej zawartość jest sfotografowana i opisana. W przypadku zgłoszenia braków lub niezgodności w paczce należy podać numer seryjny paczki. Wtedy sprawdzamy zdjęcia dokumentujące zawartość. Jeśli rzeczywiście jakiegoś elementu nie widać na zdjęciu - wysyłamy brak na własny koszt. Jeśli brakujący element jest widoczny na zdjęciu - taką reklamację odrzucamy.

Nie pobieramy żadnych dodatkowy opłat za wysyłki dropshipping. Wyjątkiem są dopłaty do opakowań łóżeczek - związane z większym lub mniejszym kartonem, w zależności od tego, jakie elementy i w jakiej ilości są dopakowywane do łóżeczka. Ponieważ dla bezpieczeństwa produktu i w celu uniknięcia szkód w transporcie łóżeczka są ciasno pakowane w karton, to dołożenie kompletów pościeli lub innych produktów oznacza wymianę kartonu na inny.

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.