- Stelaż do baldachimu/moskitiery dwuczęściowy
- Ochraniacz warkocz pleciony do łóżeczka - biało-szaro-różowy
- Zestaw dla Hobby Horse A3: derka + nauszniki – fioletowy
- Ochraniacz uniwersalny 120x60cm- Little Prince/Princess antracyt
- Komplet wypełnień STANDARD 120x90
- Hobby Horse Duży koń na kiju Premium - biały A3
- Baldachim z tkaniny- Serduszka białe
- Ochraniacz uniwersalny- Little Prince/Princess różowy
- Baldachim wiszący - biały
- Ochraniacz warkocz pleciony do łóżeczka XXL - biało-szaro-różowy
Dropshipping
Realizujemy dropshipping (czyli wysyłki towarów z naszego magazynu bezpośrednio do Państwa klientów) do wszystkich krajów Unii Europejskiej, a także do Szwajcarii i Norwegii. W przypadku innych krajów - prosimy wcześniej wysłać do nas zapytanie. Rozwiązanie takie oszczędza Wam problemu związanego z magazynowaniem produktów, pakowaniem i wysyłaniem paczek, oszczędzacie czas i pieniądze. Przesyłki są wysyłane przez nas prosto do Waszego klienta.
Wysyłki dropshipping realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, INPOST lub Pocztą Polską (w zależności od kraju przeznaczenia).
W przypadku składania zamówień dropshipping należy w zamówieniu podać dokładne dane Waszego klienta, w tym także numer telefonu (aby w razie problemów z doręczeniem przesyłki kurier mógł łatwo skontaktować się bezpośrednio z Waszym klientem).
Nasza usługa gwarantuje: skompletowanie nawet małego zamówienia zgodnie ze zleceniem, spakowanie, sfotografowanie zawartości, wprowadzenie paczki do systemu firmy kurierskiej i nadanie przesyłki bezpośrednio do Waszego klienta.
Możecie także przesłać do nas dowolne druki promocyjne i inne materiały reklamowe, które także mogą być załączone do przesyłki. W momencie nadania paczki otrzymujecie Państwo od nas informację o wysyłce do konkretnego klienta i numer paczki.
Wszystko co musicie Państwo zrobić to: poinformować swojego klienta o wysyłce zamówienia i planowanym momencie doręczenia oraz śledzić w systemie firmy kurierskiej, czy nie ma jakiś problemów z doręczeniem paczki. Musicie także poinformować klienta, aby sprawdził w momencie odbioru, czy przesyłka nie jest uszkodzona, oraz tego samego dnia - czy przesyłka jest kompletna i nie ma ukrytych uszkodzeń.
Każda paczka wysyłana przez nas w ramach usługi dropshipping jest oznaczona niepowtarzalnym numerem seryjnym, jej zawartość jest sfotografowana i opisana. W przypadku zgłoszenia braków lub niezgodności w paczce należy podać numer seryjny paczki. Wtedy sprawdzamy zdjęcia dokumentujące zawartość. Jeśli rzeczywiście jakiegoś elementu nie widać na zdjęciu - wysyłamy brak na własny koszt. Jeśli brakujący element jest widoczny na zdjęciu - taką reklamację odrzucamy.
Nie pobieramy żadnych dodatkowy opłat za wysyłki dropshipping.
Nie przyjmujemy zwrotów konsumenckich.