Kokon niemowlęcy dwustronny kojec otulacz Premium BOBONO- mini-rozeta szara
Kokon niemowlęcy dwustronny kojec otulacz Premium BOBONO- gwiazdki czarne/ grochy
Kokon niemowlęcy dwustronny kojec otulacz Premium BOBONO- Gwiazdy szaro-różowe/szary
Kokon niemowlęcy dwustronny kojec otulacz Premium BOBONO- Gwiazdy niebiesko-szare/niebieski
Kokon/ kojec niemowlęcy - brudny róż
Kokon niemowlęcy dwustronny kojec otulacz Premium BOBONO- jeżyki szare
Kokon niemowlęcy dwustronny kojec otulacz Premium BOBONO- grochy na różu/ szare gwiazdki
Kokon niemowlęcy dwustronny kojec otulacz Premium BOBONO- króliczki różowe/szary
Kokon/ kojec niemowlęcy - szary
Kokon/ kojec niemowlęcy - szałwia
Kurierzy i koszty wysyłki
Na ternie całej UE współpracujemy z firmą kurierską GLS. Dodatkowo na terenie Polski możliwa jest wysyłka Inpost kurierem i do paczkomatów Inpost.
Poniżej cennik wysyłek do poszczególnych krajów:Ważne - przesyłki pobraniowe nie dotyczą wysyłek dropshipping.
Możecie także odebrać zamówienie własnym kurierem. Wtedy doliczamy do zamówienia koszt opakowania wysyłkowego 3,00 zł brutto. Etykietę adresową należy przesłać na adres mailowy: orders@peximbabygroup.eu
Adres naszego magazynu:
Pexim
ul. Fabryczna 8
47-208 Reńska Wieś
Wydawanie towarów i obsługa kurierów w godzinach 8-16.
Przesyłki które wysyłamy na naszej umowie firmą kurierską GLS są ubezpieczone. Jeśli towar lub opakowanie jest uszkodzone, należy zaznaczyć taką informację na dokumencie kuriera, sprawdzić szkody z kurierem w momencie otrzymania paczki lub najpóźniej następnego dnia, przesłać nam taką informację, wraz z numerem przesyłki i opisem lub zdjęciem pokazującym co stało się z paczką.
Ubezpieczone są także tzw. szkody ukryte, gdy coś ulegnie uszkodzeniu – porysowaniu, zagnieceniu, choć opakowanie paczki jest nienaruszone. Dlatego ważne jest, aby adresat paczki (Państwo lub Wasz klient) sprawdził dokładnie zawartość paczki najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu przesyłki. Jeśli jest coś uszkodzone, odłamane, porysowane, zgniecione to musimy mieć taką informację, wraz ze zdjęciem szkody i krótkim opisem, oraz numerem przesyłki - najpóźniej drugiego dnia od otrzymania przesyłki.
Wszystkie reklamacje związane z uszkodzonymi przesyłkami załatwiamy sami, po otrzymaniu od Was informacji o zdarzeniu. Jednak niezbędne jest, abyśmy otrzymali zdjęcia szkody, numer paczki której to dotyczy i krótki opis. Zachowane muszą być także terminy poinformowania nas o problemie. Jeśli informację o uszkodzeniu otrzymamy od Państwa znacznie po czasie, to nie jest możliwe złożenie reklamacji w firmie kurierskiej i reklamacja z powodu uszkodzenia przesyłki będzie także przez nas odrzucona.