Menu
Najlepszedlaniemowląt.pl - producent artykułów dla dzieci i niemowląt - serwis B2B i dropshipping
Strona głównaWspółpracaKurierzy i koszty wysyłki
Tłumacz Google

Kurierzy i koszty wysyłki

Na terenie całej UE współpracujemy z firmami kurierskimi DPD i GLS. Przesyłki DPD do 31,5 kg, przesyłki GLS do 40 kg (wagi rzeczywistej lub objętościowej). 
W Polsce wysyłki realizujemy GLS, DPD, Inpost Paczkomaty, Inpost kurier.
Codzienne odbiory są dla kurierów Inpost i DPD. Pozostałe firmy kurierskie - na zlecenia.

Poniżej cennik wysyłek do poszczególnych krajów, obowiązujący od 10.2023. Ceny netto.

Ważne - wszystkie przesyłki są wyceniane przez przewoźnika w oparciu albo o wagę rzeczywistą, albo wagę gabarytową, w zależności do tego która jest wyższa. Waga gabarytowa (objętościowa) wyliczana jest: długość x szerokość x wysokość paczki w cm , dzielone przez 6000. 

Nie jest możliwe wysyłanie kurierem paczek o wadze gabarytowej większej niż 40 kg.
Wysyłki takie do krajów UE oraz na terenie Polski możliwe są Pocztą Polską. W Polsce - usługa Pocztex 2XL, cena 30 zł netto.



Ważne - przesyłki dropshipping na terenie Polski realizujemy na Państwa etykietach. Przesyłki dropshipping do UE - możliwe zarówno na Państwa etykietach, jak i na naszych. Prosimy o kontakt w celu uzgodnienia szczegółów: info@esello.eu
Do wysyłek na Państwa etykietach doliczamy koszt opakowania wysyłkowego 3,00 zł brutto. Etykietę adresową należy przesłać na adres mailowy: orders@peximbabygroup.eu

Paczki hurtowe - do każdej paczki wysyłanej przez nas kurierem lub pocztą doliczamy 15 zł netto za opakowanie kartonowe. Kwota ta nie jest doliczana do zamówień hurtowych odbieranych z naszego magazynu, bez kartonów.


Adres naszego magazynu:
Esello sp. z o.o.
ul. Fabryczna 8
47-208 Reńska Wieś
Wydawanie towarów i obsługa kurierów w godzinach 8-15.

Przesyłki które wysyłamy na naszej umowie firmami kurierskimi są  ubezpieczone. Jeśli towar lub opakowanie jest uszkodzone, należy zaznaczyć taką informację na dokumencie kuriera, sprawdzić szkody z kurierem w momencie otrzymania paczki lub najpóźniej następnego dnia, przesłać nam taką informację, wraz z numerem przesyłki i opisem lub zdjęciem pokazującym co stało się z paczką.

Ubezpieczone są także tzw. szkody ukryte, gdy coś ulegnie uszkodzeniu – porysowaniu, zagnieceniu, choć opakowanie paczki jest nienaruszone. Dlatego ważne jest, aby adresat paczki (Państwo lub Wasz klient) sprawdził dokładnie zawartość paczki najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu przesyłki. Jeśli jest coś uszkodzone, odłamane, porysowane, zgniecione to musimy mieć taką informację, wraz ze zdjęciem szkody i krótkim opisem, oraz numerem przesyłki - najpóźniej drugiego dnia od otrzymania przesyłki. 

Wszystkie reklamacje związane z uszkodzonymi przesyłkami załatwiamy sami, po otrzymaniu od Was informacji o zdarzeniu. Jednak niezbędne jest, abyśmy otrzymali zdjęcia szkody, numer paczki której to dotyczy i krótki opis. Zachowane muszą być także terminy poinformowania nas o problemie. Jeśli informację o uszkodzeniu otrzymamy od Państwa znacznie po czasie, to nie jest możliwe złożenie reklamacji w firmie kurierskiej i reklamacja z powodu uszkodzenia przesyłki będzie także przez nas odrzucona.

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję