- Zestaw dla Hobby Horse A3: derka + nauszniki – fioletowy
- Ochraniacz warkocz pleciony do łóżeczka - biało-szaro-różowy
- Ochraniacz uniwersalny 120x60cm- Little Prince/Princess antracyt
- Hobby Horse Duży koń na kiju Premium - biały A3
- Kółka do łóżeczka dla niemowląt- komplet biały 4 szt
- Komplet wypełnień STANDARD 120x90
- Zestaw dla Hobby Horse A3: derka + nauszniki – jasna mięta
- Baldachim z tkaniny- Serduszka białe
- Ochraniacz warkocz pleciony do łóżeczka - biało-szaro-niebieski
- Ochraniacz uniwersalny- Little Prince/Princess różowy
Reklamacje i zwroty DROPSHIPPING
Reklamacje dropshipping:
Wszystkie nasze produkty objęte są naszą 24-miesięczną gwarancją producenta.
Ułatwiamy maksymalnie procedurę reklamacyjną. Wszystkie reklamacje są przez nas rozpatrywane mailowo, nie ma konieczności przesyłania do nas produktów. Jeśli otrzymacie Państwo od swojego klienta zgłoszenie reklamacyjne, prosimy je przesłać do nas wraz z następującymi informacjami:
- numer zamówienia
- zdjęcie pokazujące problem
- krótki opis problemu
Zwroty konsumenckie dropshipping
Przyjmujemy zwroty konsumenckie z dropshippingu.
Należy przesłać do nas mailem informację o tym, że zamówienie będzie zwracane. Informację należy przesłać na adres: orders@esello.eu , w tytule należy podać nr zamówienia (numer zamówienia w naszym systemie B2B). Przyjmujemy zwroty do zamówień z okresu około miesiąca - jest to czas pozwalający Waszym klientom na ewentualne poinformowanie Was o zwrocie w ciągu 14 dni i odesłanie w ciągu kolejnych 14 dni. Nie robimy problemu jeśli wróci do nas zamówienie sprzed 1,5 miesiąca. Ale nie przyjmujemy zwrotów sprzed 6 czy 9 miesięcy.
Produkt zwracany musi być nowy, nie używany, nie prany itp.
Adres do zwrotów:
Esello sp. z o.o.
ul. Fabryczna 8
47-208 Reńska Wieś
z dopiskiem - zwrot zamówienia Nr ......
Zwroty będą przez nas sprawdzane i przepakowywane do nowych opakowań. Szacowany przez nas czas obsługi zwrotu to ok. 3 dni. Koszt obsługi zwrotu to 3 zł brutto (to koszt sprawdzenia towaru, przepakowania, przelewu zwrotnego). W przypadku konieczności wymiany innych droższych opakowań – skontaktujemy się z Państwem.
Jeśli zwracany towar będzie uszkodzony, zabrudzony, używany, prany – odmawiamy prawa do przyjęcia takiego towaru. Skontaktujemy się wtedy z Państwem.
Należność za zwracany produkt zostanie przelana na Państwa konto bankowe lub pozostanie do rozliczenia na poczet przyszłych zakupów, w zależności od tego które rozwiązanie wybierzecie.