- Poduszka ciążowa Longer dla kobiet w ciąży do spania - woodland olive
- Poduszka ciążowa Longer dla kobiet w ciąży do spania - eucaliptus mint
- Poduszka ciążowa Longer dla kobiet w ciąży do spania - gooses
- Poduszka ciążowa Longer dla kobiet w ciąży do spania - grochy na szarym tle
- Poduszka ciążowa Longer dla kobiet w ciąży do spania - róże sepia
- Poduszka ciążowa Longer dla kobiet w ciąży do spania - woodland green
- Poduszka ciążowa Longer dla kobiet w ciąży do spania - Gwiazdki na szarym
- Poduszka ciążowa Longer dla kobiet w ciąży do spania - Białe grochy na szarym tle
- Poduszka ciążowa Longer dla kobiet w ciąży do spania - miętowy las
- Poduszka ciążowa Longer dla kobiet w ciąży do spania - jeżyki szare
Reklamacje DROPSHIPPING
Reklamacje dropshipping:
Wszystkie nasze produkty objęte są naszą 24-miesięczną gwarancją producenta.
Ułatwiamy maksymalnie procedurę reklamacyjną. Wszystkie reklamacje są przez nas rozpatrywane mailowo, nie ma konieczności przesyłania do nas produktów. Jeśli otrzymacie Państwo od swojego klienta zgłoszenie reklamacyjne, prosimy je przesłać do nas wraz z następującymi informacjami:
- numer zamówienia
- zdjęcie pokazujące problem
- krótki opis problemu
Zwroty konsumenckie dropshipping
Przyjmujemy zwroty konsumenckie z dropshippingu.
Należy przesłać do nas mailem informację o tym, że zamówienie będzie zwracane. Informację należy przesłać na adres: orders@esello.eu , w tytule należy podać nr zamówienia (numer zamówienia w naszym systemie B2B). Przyjmujemy zwroty do zamówień z okresu około miesiąca - jest to czas pozwalający Waszym klientom na ewentualne poinformowanie Was o zwrocie w ciągu 14 dni i odesłanie w ciągu kolejnych 14 dni. Nie robimy problemu jeśli wróci do nas zamówienie sprzed 1,5 miesiąca. Ale nie przyjmujemy zwrotów sprzed 6 czy 9 miesięcy.
Produkt zwracany musi być nowy, nie używany, nie prany itp.
Adres do zwrotów:
Esello sp. z o.o.
ul. Fabryczna 8
47-208 Reńska Wieś
z dopiskiem - zwrot zamówienia Nr ......
Zwroty będą przez nas sprawdzane i przepakowywane do nowych opakowań. Szacowany przez nas czas obsługi zwrotu to ok. 3 dni. Koszt obsługi zwrotu to 3 zł brutto (to koszt sprawdzenia towaru, przepakowania, przelewu zwrotnego). W przypadku konieczności wymiany innych droższych opakowań – skontaktujemy się z Państwem.
Jeśli zwracany towar będzie uszkodzony, zabrudzony, używany, prany – odmawiamy prawa do przyjęcia takiego towaru. Skontaktujemy się wtedy z Państwem.
Należność za zwracany produkt zostanie przelana na Państwa konto bankowe lub pozostanie do rozliczenia na poczet przyszłych zakupów, w zależności od tego które rozwiązanie wybierzecie.