Bestsellery
- Rożek usztywniany- Chic biały
- Rożek usztywniany- Little Prince/Princess szare
- Rożek dla niemowląt usztywniany - chmurki szare/szary
- Rożek usztywniany- Dobranoc białe
- Rożek usztywniany- Little Prince/Princess miętowy
- Rożek dla niemowląt usztywniany - króliczki różowe
- Rożek dla niemowląt usztywniany - mini gwiazdki białe na szarym
- Rożek z usztywnieniem- Basic leśne zwierzątka kremowe
- Rożek dla niemowląt usztywniany - peonie różowe
- Rożek usztywniany- Little Prince/Princess niebieski
Tłumacz Google
Reklamacje i zwroty
1. Reklamacje dotyczące uszkodzenia w transporcie:
► patrz strona "Wysyłki". https://najlepszedlaniemowlat.pl/koszty-wysylki-inf-33.html
2. Reklamacje ilościowe i związane z zawartością przesyłki:
- wszystkie przesyłki są w momencie pakowania dokładnie sprawdzane i fotografowana jest ich zawartość. Każda paczka ma też swój indywidualny numer seryjny. Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłek po ich otrzymaniu. Jeśli nie zgadza się ilość lub otrzymaliście Państwo inny towar niż w zamówieniu i fakturze - prosimy o kontakt, wszystko można zweryfikować na podstawie zdjęć i dokumentów. Zgłoszenia takie należy przesłać do nas najpóźniej w ciągu tygodnia od otrzymania przesyłki.3. Reklamacje jakościowe:
Wszystkie nasze produkty objęte są naszą 24-miesięczną gwarancją producenta. Jeśli otrzymany towar z jakiegoś powodu nie spełnia Waszych oczekiwań co do jakości, prosimy o kontakt. Prosimy także o sprawdzenie otrzymanego towaru przed wysłaniem go dalej do waszego klienta.4. Reklamacje od Waszych klientów (reklamacje dropshipping):
Wszystkie reklamacje są przez nas rozpatrywane mailowo, nie ma konieczności przesyłania do nas produktów. Jeśli otrzymacie Państwo od swojego klienta zgłoszenie reklamacyjne, prosimy je przesłać do nas wraz z następującymi informacjami:- numer seryjny produktu (w przypadku produktów "gabarytowych" - łóżeczka, szuflady do łóżeczek, komody, kosze Mojżesza). Numer ten znajduje się na opakowaniu, na karcie gwarancyjnej, oraz na samym produkcie - na spodzie dna kosza i na spodzie łóżeczka.
- zdjęcie pokazujące problem
- krótki opis problemu
Staramy się aby reklamacje były rozpatrywane jak najszybciej. Maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 10 dni. Wszystkie elementy lub produkty na wymianę są wysyłane na nasz koszt, bezpośrednio do Was lub Waszych klientów (w zależności od ustaleń).