Menu
Najlepszedlaniemowląt.pl - producent artykułów dla dzieci i niemowląt - serwis B2B i dropshipping
Strona głównaWspółpracaReklamacje i zwroty
Tłumacz Google

Reklamacje i zwroty

1. Reklamacje dotyczące uszkodzenia w transporcie:


► patrz strona "Wysyłki". https://najlepszedlaniemowlat.pl/koszty-wysylki-inf-33.html

2. Reklamacje ilościowe i związane z zawartością przesyłki:

- wszystkie przesyłki są w momencie pakowania dokładnie sprawdzane i fotografowana jest ich zawartość. Każda paczka ma też swój indywidualny numer seryjny. Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłek po ich otrzymaniu. Jeśli nie zgadza się ilość lub otrzymaliście Państwo inny towar niż w zamówieniu i fakturze - prosimy o kontakt, wszystko można zweryfikować na podstawie zdjęć i dokumentów. Zgłoszenia takie należy przesłać do nas najpóźniej w ciągu tygodnia od otrzymania przesyłki.

3. Reklamacje jakościowe:

Wszystkie nasze produkty objęte są naszą 24-miesięczną gwarancją producenta. Jeśli otrzymany towar z jakiegoś powodu nie spełnia Waszych oczekiwań co do jakości, prosimy o kontakt. Prosimy także o sprawdzenie otrzymanego towaru przed wysłaniem go dalej do waszego klienta.

4. Reklamacje od Waszych klientów (reklamacje dropshipping):

Wszystkie reklamacje są przez nas rozpatrywane mailowo, nie ma konieczności przesyłania do nas produktów. Jeśli otrzymacie Państwo od swojego klienta zgłoszenie reklamacyjne, prosimy je przesłać do nas wraz z następującymi informacjami:
- numer seryjny produktu (w przypadku produktów "gabarytowych" - łóżeczka, szuflady do łóżeczek, komody, kosze Mojżesza). Numer ten znajduje się na opakowaniu, na karcie gwarancyjnej, oraz na samym produkcie - na spodzie dna kosza i na spodzie łóżeczka.
- zdjęcie pokazujące problem
- krótki opis problemu
Staramy się aby reklamacje były rozpatrywane jak najszybciej. Maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 10 dni. Wszystkie elementy lub produkty na wymianę są wysyłane na nasz koszt, bezpośrednio do Was lub Waszych klientów (w zależności od ustaleń). 



5. Reklamacje przy wysyłce własnymi  środkami transportu

Szkody transportowe, które występują podczas transportu własnym lub wynajętym przez klienta środkiem transportu nie mogą być przez nas rozpoznane w kontekście reklamacji.



Zwroty konsumenckie

Nie przyjmujemy zwrotów konsumenckich. Oferując dropshipping pomagamy w wysyłce produktów bezpośrednio do Państwa klientów i oszczędzamy kosztów magazynowania, kompletowania zamówienia, pakowania, przygotowania dla kuriera itp. Ale nadal to Państwo jesteście sprzedawcą dla swoich klientów i wszelkie kwestie związane z transakcją sprzedaży i obsługą klientów są po Państwa stronie. My dokładamy wszelkich starań by nasze produkty były najwyższej jakości tak by wasz klient nie chciał ich zwracać.



Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję