- Pościel dla niemowląt z wypełnieniem kołderka i poduszka Miś - zestaw 2cz. - szary
- Pościel dla niemowląt z wypełnieniem kołderka i poduszka Miś - zestaw 2cz. - antracyt
- Pościel dla niemowląt z wypełnieniem kołderka i poduszka Miś - zestaw 2cz. - beżowy
- Kołderka z wypełnieniem i poduszka profilowana Miś - zestaw 2cz. - leśna delikatność
- Kołderka z wypełnieniem i poduszka profilowana Miś - zestaw 2cz. - mini gwiazdki złote
- Kołderka z wypełnieniem i poduszka profilowana Miś - zestaw 2cz. - mini gwiazdki szare
- Pościel dla niemowląt z wypełnieniem kołderka i poduszka Miś - zestaw 2cz. - niebieski
- Pościel dla niemowląt z wypełnieniem kołderka i poduszka Miś - zestaw 2cz. - róż retro
- Pościel dla niemowląt z wypełnieniem kołderka i poduszka Miś - zestaw 2cz. - musztardowy
- Kołderka z wypełnieniem i poduszka profilowana Miś - zestaw 2cz. - woodland olive
Reklamacje i zwroty
1. Reklamacje dotyczące uszkodzenia w transporcie:
► patrz strona "Wysyłki". https://najlepszedlaniemowlat.pl/koszty-wysylki-inf-33.html
2. Reklamacje ilościowe i związane z zawartością przesyłki:
- wszystkie przesyłki są w momencie pakowania dokładnie sprawdzane i fotografowana jest ich zawartość. Każda paczka ma też swój indywidualny numer seryjny. Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłek po ich otrzymaniu. Jeśli nie zgadza się ilość lub otrzymaliście Państwo inny towar niż w zamówieniu i fakturze - prosimy o kontakt, wszystko można zweryfikować na podstawie zdjęć i dokumentów. Zgłoszenia takie należy przesłać do nas najpóźniej w ciągu tygodnia od otrzymania przesyłki.
3. Reklamacje jakościowe:
Wszystkie nasze produkty objęte są naszą 24-miesięczną gwarancją producenta. Jeśli otrzymany towar z jakiegoś powodu nie spełnia Waszych oczekiwań co do jakości, prosimy o kontakt. Prosimy także o sprawdzenie otrzymanego towaru przed wysłaniem go dalej do waszego klienta.
4. Reklamacje od Waszych klientów (reklamacje dropshipping):
Wszystkie reklamacje są przez nas rozpatrywane mailowo, nie ma konieczności przesyłania do nas produktów. Jeśli otrzymacie Państwo od swojego klienta zgłoszenie reklamacyjne, prosimy je przesłać do nas wraz z następującymi informacjami:
- numer seryjny produktu (w przypadku produktów "gabarytowych" - łóżeczka, szuflady do łóżeczek, komody, kosze Mojżesza). Numer ten znajduje się na opakowaniu, na karcie gwarancyjnej, oraz na samym produkcie - na spodzie dna kosza i na spodzie łóżeczka.
- zdjęcie pokazujące problem
- krótki opis problemu
5. Reklamacje przy wysyłce własnymi środkami transportu
Szkody transportowe, które występują podczas transportu własnym lub wynajętym przez klienta środkiem transportu nie mogą być przez nas rozpoznane w kontekście reklamacji.
Zwroty konsumenckie
Przyjmujemy zwroty konsumenckie z dropshippingu.
Należy przesłać do nas mailem informację o tym, że zamówienie będzie zwracane. Informację należy przesłać na adres: orders@esello.eu , w tytule należy podać nr zamówienia (numer zamówienia w naszym systemie B2B).
Produkt zwracany musi być nowy, nie używany, nie prany itp.
Zwroty będą przez nas sprawdzane i przepakowywane do nowych opakowań. Szacowany przez nas czas obsługi zwrotu to ok. 3 dni. Koszt obsługi zwrotu to 3 zł brutto (to koszt sprawdzenia towaru, przepakowania, przelewu zwrotnego). W przypadku konieczności wymiany innych droższych opakowań – skontaktujemy się z Państwem.
Jeśli zwracany towar będzie uszkodzony, zabrudzony, używany, prany – odmawiamy prawa do przyjęcia takiego towaru. Skontaktujemy się wtedy z Państwem.
Należność za zwracany produkt zostanie przelana na Państwa konto bankowe lub pozostanie do rozliczenia na poczet przyszłych zakupów, w zależności od tego które rozwiązanie wybierzecie.