Bestsellery
Stelaż do baldachimu/moskitieryNetto: 17,90 zł
Brutto: 22,02 złOchraniacz warkocz pleciony do łóżeczka - biało-szaro-różowyNetto: 99,00 zł
Brutto: 121,77 złOchraniacz uniwersalny 120x60cm- Little Prince/Princess antracytNetto: 84,90 zł
Brutto: 104,43 złKomplet wypełnień STANDARD 120x90Netto: 42,90 zł
Brutto: 52,77 złPrześcieradło jersey do łóżeczka 120x60cm- białeNetto: 15,40 zł
Brutto: 18,94 złBaldachim z tkaniny- Serduszka białeNetto: 91,00 zł
Brutto: 111,93 złOchraniacz uniwersalny- Little Prince/Princess różowyNetto: 84,90 zł
Brutto: 104,43 złBaldachim wiszący - białyNetto: 144,00 zł
Brutto: 177,12 złOchraniacz warkocz pleciony do łóżeczka - biało-szaro-niebieskiNetto: 99,00 zł
Brutto: 121,77 złBaldachim wiszący - brudny różNetto: 144,00 zł
Brutto: 177,12 zł
Tłumacz Google
Reklamacje i zwroty
1. Reklamacje dotyczące uszkodzenia w transporcie:
► patrz strona "Wysyłki". https://najlepszedlaniemowlat.pl/koszty-wysylki-inf-33.html
2. Reklamacje ilościowe i związane z zawartością przesyłki:
- wszystkie przesyłki są w momencie pakowania dokładnie sprawdzane i fotografowana jest ich zawartość. Każda paczka ma też swój indywidualny numer seryjny. Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłek po ich otrzymaniu. Jeśli nie zgadza się ilość lub otrzymaliście Państwo inny towar niż w zamówieniu i fakturze - prosimy o kontakt, wszystko można zweryfikować na podstawie zdjęć i dokumentów. Zgłoszenia takie należy przesłać do nas najpóźniej w ciągu tygodnia od otrzymania przesyłki.3. Reklamacje jakościowe:
Wszystkie nasze produkty objęte są naszą 24-miesięczną gwarancją producenta. Jeśli otrzymany towar z jakiegoś powodu nie spełnia Waszych oczekiwań co do jakości, prosimy o kontakt. Prosimy także o sprawdzenie otrzymanego towaru przed wysłaniem go dalej do waszego klienta.4. Reklamacje od Waszych klientów (reklamacje dropshipping):
Wszystkie reklamacje są przez nas rozpatrywane mailowo, nie ma konieczności przesyłania do nas produktów. Jeśli otrzymacie Państwo od swojego klienta zgłoszenie reklamacyjne, prosimy je przesłać do nas wraz z następującymi informacjami:- numer seryjny produktu (w przypadku produktów "gabarytowych" - łóżeczka, szuflady do łóżeczek, komody, kosze Mojżesza). Numer ten znajduje się na opakowaniu, na karcie gwarancyjnej, oraz na samym produkcie - na spodzie dna kosza i na spodzie łóżeczka.
- zdjęcie pokazujące problem
- krótki opis problemu
Staramy się aby reklamacje były rozpatrywane jak najszybciej. Maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 10 dni. Wszystkie elementy lub produkty na wymianę są wysyłane na nasz koszt, bezpośrednio do Was lub Waszych klientów (w zależności od ustaleń).