- Wiklinowy wózek dla lalek pchacz z różową pościelką i miękką wyściółką- naturalny
- Wiklinowy wózek dla lalek pchacz z białą pościelką i miękką wyściółką- naturalny
- Wiklinowy wózek dla lalek pchacz z szarą pościelką i miękką wyściółką- naturalny
- Wiklinowy wózek dla lalek pchacz z szarą pościelką i miękką wyściółką- naturalny
- Wiklinowy wózek dla lalek pchacz z różową pościelką i miękką wyściółką- naturalny
- Wiklinowy wózek dla lalek pchacz z szarą pościelką i miękką wyściółką- naturalny
- Wiklinowy wózek dla lalek pchacz z czerwoną pościelką i miękką wyściółką- naturalny
- Wiklinowy wózek dla lalek pchacz z miętową pościelką i miękką wyściółką- naturalny
- Wiklinowy wózek dla lalek pchacz z pościelką różową - naturalny
- Wiklinowy wózek dla lalek pchacz z błękitną pościelką i miękką wyściółką- naturalny
Dostawa towaru
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Poniżej zestawienie kosztów wysyłek do poszczególnych krajów:
GLS - PLN 11.03.2022
WAŻNE! Wszystkie paczki wysyłamy firmą kurierską GLS. W momencie wysyłki otrzymujecie od nas informację o nadaniu paczki oraz numer przesyłki.
Przesyłki są ubezpieczone. Jeśli towar lub opakowanie jest uszkodzone, należy zaznaczyć taką informację na dokumencie kuriera, sprawdzić szkody z kurierem w momencie otrzymania paczki lub najpóźniej następnego dnia, przesłać nam taką informację, wraz z numerem przesyłki i opisem lub zdjęciem pokazującym co stało się z paczką.
Ubezpieczone są także tzw. szkody ukryte, gdy coś ulegnie uszkodzeniu – porysowaniu, zagnieceniu, choć opakowanie paczki jest nienaruszone. Dlatego ważne jest, aby adresat paczki (Państwo lub Wasz klient) sprawdził dokładnie zawartość paczki najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu przesyłki. Jeśli jest coś uszkodzone, odłamane, porysowane, zgniecione to musimy mieć taką informację, wraz ze zdjęciem szkody i krótkim opisem, oraz numerem przesyłki - najpóźniej drugiego dnia od otrzymania przesyłki.
Wszystkie reklamacje związane z uszkodzonymi przesyłkami załatwiamy sami, po otrzymaniu od Was informacji o zdarzeniu. Jednak niezbędne jest, abyśmy otrzymali zdjęcia szkody, numer paczki której to dotyczy i krótki opis. Zachowane muszą być także terminy poinformowania nas o problemie. Jeśli informację o uszkodzeniu otrzymamy od Państwa znacznie po czasie, to nie jest możliwe złożenie reklamacji w firmie kurierskiej i reklamacja z powodu uszkodzenia przesyłki będzie także przez nas odrzucona.