- Zestaw dla Hobby Horse A3: derka + nauszniki – fioletowy
- Ochraniacz warkocz pleciony do łóżeczka - biało-szaro-różowy
- Ochraniacz uniwersalny 120x60cm- Little Prince/Princess antracyt
- Hobby Horse Duży koń na kiju Premium - biały A3
- Kółka do łóżeczka dla niemowląt- komplet biały 4 szt
- Komplet wypełnień STANDARD 120x90
- Zestaw dla Hobby Horse A3: derka + nauszniki – jasna mięta
- Baldachim z tkaniny- Serduszka białe
- Ochraniacz warkocz pleciony do łóżeczka - biało-szaro-niebieski
- Ochraniacz uniwersalny- Little Prince/Princess różowy
Dropshipping- ogólne informacje
Realizujemy dropshipping (czyli wysyłki towarów z naszego magazynu bezpośrednio do Państwa klientów). Rozwiązanie takie oszczędza Wam problemów związanych z magazynowaniem produktów, pakowaniem i wysyłaniem paczek. Oszczędzacie czas i pieniądze. Przesyłki są wysyłane przez nas prosto do Waszego klienta.
Czym jest dropshipping?
Dropshipping to sposób sprzedaży, w którym przedsiębiorca prowadzący sklep internetowy korzysta z magazynu i wysyłki hurtowni z którą współpracuje. Taką właśnie hurtownią jesteśmy My. Zamówienia dropshipping realizujemy od wielu lat, jeszcze zanim system ten otrzymał nazwę "dropshipping" to już wysyłaliśmy zamówienia prosto do klientów naszych zagranicznych klientów. Taki sposób współpracy pozwala sklepom internetowym zaoszczędzić pieniądze które zwykle są ulokowane w towarze, przestrzeni magazynowej, pracownikach magazynu. Można skupić się na pozyskiwaniu zamówień, resztę wykonujemy za was.
Na czym dokładnie polega dropshipping?
Nasza usługa dropshipping gwarantuje: skompletowanie nawet małego zamówienia zgodnie ze zleceniem, spakowanie, sfotografowanie zawartości i nadanie przesyłki bezpośrednio do Waszego klienta.
Możecie także przesłać do nas dowolne druki promocyjne i inne materiały reklamowe, które także mogą być załączone do przesyłki. W momencie nadania paczki otrzymujecie Państwo od nas informację o wysyłce do konkretnego klienta i numer paczki.
Każda paczka wysyłana przez nas w ramach usługi dropshipping jest sfotografowana i opisana. W przypadku zgłoszenia braków lub niezgodności w paczce należy podać numer zamówienia. Wtedy sprawdzamy zdjęcia dokumentujące zawartość. Jeśli rzeczywiście jakiegoś elementu nie widać na zdjęciu - wysyłamy brak na własny koszt. Jeśli brakujący element jest widoczny na zdjęciu - taką reklamację odrzucamy.
Za wysyłkę dropshipping na Państwa etykiecie pobieramy 3 zł brutto za koszt opakowania i przygotowania.
Wysyłka dropshipping na własnej etykiecie
Wysyłki dropshipping na terenie Polski realizujemy na Państwa etykiecie. Doliczamy do takiego zamówienia:
- 3 zł brutto za opakowanie foliowe, koperta itp
- 6,49 zł brutto za opakowanie kartonowe C+ dla produktów o nieregularnym kształcie, jak kokony dla niemowląt, ochraniacze warkocze, poduszki ciążowe, poduszki do karmienia, huśtawki wiszące itp.
- 14,76 zł brutto za zapakowanie w karton materaca do łóżeczka 120x60 cm.
Opłata za przygotowanie i wysyłkę Państwa zamówienia to koszt opakowania wysyłkowego, zapakowania, wydrukowania etykiet itp.
Składając zamówienie które ma być wysłane waszym kurierem wybieracie "Odbiór własny" oraz nazwę kuriera i rodzaj/ wielkość opakowania. Wtedy doliczy się automatycznie kwota 3 zł brutto lub 6,49 zł brutto za opakowanie wysyłkowe. A dzięki temu że wiemy jakiego kuriera zamawiacie - możemy we właściwej kolejności pakować zamówienia. Etykietę adresową należy przesłać do nas w osobnym mailu na adres: orders@esello.eu , w tytule maila należy podać numer zamówienia. Wielkość etykiety A6.
Codziennie są u nas kurierze DPD i Inpost - nie trzeba zlecać podjazdów dla tych firm kurierskich.
Adres naszego magazynu:
Esello sp. z o.o.
ul. Fabryczna 8
47-208 Reńska Wieś
Wydawanie towarów i obsługa kurierów w godzinach 8-15.
Wysyłki dropshipping w Polsce są możliwe WYŁĄCZNIE na Państwa etykietach. Jeśli nie macie umowy z firmą kurierską - polecamy serwis Apaczka.pl - nie potrzebna jest tam umowa, a zyskujecie dostęp do wszystkich firm kurierskich.
Płatności za zamówienia dropshipping
Płatności za zamówienia dropshipping można dokonywać od razu po złożeniu zamówienia. Na swojego maila otrzymacie potwierdzenie z numerem zamówienia. Możne je od razu opłacić - albo przelewem zwykłym albo korzystając z szybkich płatności Przelewy24 (doliczana jest tam prowizja przez serwis).
Nie udzielamy tzw. kredytu kupieckiego.
Dane do przelewu PLN:
BNP PARIBAS - 26160014621736898200000004
Faktury zbiorcze za zamówienia dropshipping
Faktury za zamówienia dropshipping wystawiane są zbiorczo, 1x w miesiącu, za wcześniej opłacone zamówienia. Faktury wystawiane są ostatniego dnia danego miesiąca, wysyłane do Państwa mailowo w ciągu 5 dni.
Zwroty konsumenckie
Przyjmujemy zwroty konsumenckie z dropshippingu.
Należy przesłać do nas mailem informację o tym, że zamówienie będzie zwracane. Informację należy przesłać na adres: orders@esello.eu , w tytule należy podać nr zamówienia (numer zamówienia w naszym systemie B2B).
Produkt zwracany musi być nowy, nie używany, nie prany itp.
Zwroty będą przez nas sprawdzane i przepakowywane do nowych opakowań. Szacowany przez nas czas obsługi zwrotu to ok. 3 dni. Koszt obsługi zwrotu to 3 zł brutto (to koszt sprawdzenia towaru, przepakowania, przelewu zwrotnego). W przypadku konieczności wymiany innych droższych opakowań – skontaktujemy się z Państwem.
Jeśli zwracany towar będzie uszkodzony, zabrudzony, używany, prany – odmawiamy prawa do przyjęcia takiego towaru. Skontaktujemy się wtedy z Państwem.
Należność za zwracany produkt zostanie przelana na Państwa konto bankowe lub pozostanie do rozliczenia na poczet przyszłych zakupów, w zależności od tego które rozwiązanie wybierzecie.