Informacje dotyczące wysyłek z firmy GLS
Szanowni klienci,
jako firma odpowiedzialna społecznie, kwestie bezpieczeństwa traktujemy priorytetowo. Dotyczy to zarówno ruchu drogowego oraz przesyłek, jak i ochrony danych osobowych. W związku z tym informujemy, że od 1.02.2021 r. zmianie ulegnie zakres danych Odbiorców prezentowanych na etykietach adresowych, co pozwoli GLS jeszcze w większym stopniu chronić dane Państwa Klientów.
Zmiana dotyczy usunięcia numeru telefonu Odbiorcy z etykiety adresowej. Od momentu wprowadzenia zmiany będzie on nadal dostępny w systemie wysyłkowym ADE-Plus oraz aplikacjach wewnętrznych GLS.
Kurierzy w dalszym ciągu będą mogli kontaktować się z Odbiorcami w celu ustalenia szczegółów doręczenia , jednak numer Odbiorcy nie będzie już zapisany na etykiecie adresowej. Przypominamy, że podawanie numeru kontaktowego do Odbiorcy podczas nadawania przesyłek w systemach wysyłkowych podnosi skuteczność doręczenia Państwa przesyłek. Zmiana nie ma wpływu na działanie usług związanych z komunikacją z Odbiorcą paczki w ramach usług InfoService oraz InfoCourier, które będą funkcjonowały z taką samą skutecznością. Dzięki temu rozwiązaniu eliminujemy potencjalny dostęp osób trzecich do numeru telefonicznego, a kontakt z Odbiorcą pozostaje priorytetem.
Dzięki wprowadzeniu powyższej zmiany, zapewniamy pełen komfort Odbiorcom świadcząc usługę kurierską najwyższej jakości w połączeniu z ochroną ich danych osobowych. Wierzymy, że podejmując takie działania przyczyniamy się do zwiększenia zaufania wobec naszych niezawodnych usług.
Zespół GLS