- Stelaż do baldachimu/moskitiery dwuczęściowy
- Ochraniacz warkocz pleciony do łóżeczka - biało-szaro-różowy
- Zestaw dla Hobby Horse A3: derka + nauszniki – fioletowy
- Ochraniacz uniwersalny 120x60cm- Little Prince/Princess antracyt
- Komplet wypełnień STANDARD 120x90
- Hobby Horse Duży koń na kiju Premium - biały A3
- Baldachim z tkaniny- Serduszka białe
- Ochraniacz uniwersalny- Little Prince/Princess różowy
- Baldachim wiszący - biały
- Ochraniacz warkocz pleciony do łóżeczka XXL - biało-szaro-różowy
Reklamacje
1. Reklamacje dotyczące uszkodzenia w transporcie: ► patrz strona "Wysyłki".
2. Reklamacje ilościowe i związane z zawartością przesyłki:
- wszystkie przesyłki są w momencie pakowania dokładnie sprawdzane i fotografowana jest ich zawartość. Każda paczka ma też swój indywidualny numer seryjny. Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłek po ich otrzymaniu. Jeśli nie zgadza się ilość lub otrzymaliście Państwo inny towar niż w zamówieniu i fakturze - prosimy o kontakt, wszystko można zweryfikować na podstawie zdjęć i dokumentów. Zgłoszenia takie należy przesłać do nas najpóźniej w ciągu tygodnia od otrzymania przesyłki.
3. Reklamacje jakościowe:
Wszystkie nasze produkty objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta. Jeśli otrzymany towar z jakiegoś powodu nie spełnia Waszych oczekiwań co do jakości, prosimy o kontakt. Prosimy także o sprawdzenie otrzymanego towaru przed wysłaniem go dalej do waszego klienta.
4. Reklamacje od Waszych klientów:
Wszystkie reklamacje są przez nas rozpatrywane mailowo, nie ma konieczności przesyłania do nas produktów. Jeśli otrzymacie Państwo od swojego klienta zgłoszenie reklamacyjne, prosimy je przesłać do nas wraz z następującymi informacjami:
- numer seryjny produktu (w przypadku łóżeczek i koszy). Numer ten znajduje się na opakowaniu, na karcie gwarancyjnej, oraz na samym produkcie - na spodzie dna kosza i na spodzie łóżeczka.
- zdjęcie pokazujące problem
- krótki opis problemu
5. Reklamacje przy wysyłce własnymi środkami transportu
Szkody transportowe, które występują podczas transportu własnym lub wynajętym przez klienta środkiem transportu nie mogą być przez nas rozpoznane w kontekście reklamacji.